Hoe werkt het?
UGS staat voor uitmuntende service, kwaliteit en snelle returns.
Wij hebben een toegewijd team van experts die voor je klaar staan.
Hoe te verzenden
Wanneer je een order bij ons hebt geplaatst, heb je 2 opties om je kaarten naar ons op te sturen. Je kunt ze naar ons verzenden of je kunt je kaarten (vanaf 5 stuks) bij ons op kantoor afgeven. Maak hiervoor van tevoren wel even een afspraak.
Wij adviseren ten alle tijden om je kaarten in een sleeve met toploader of cardsaver te verzenden. Op deze manier weet je zeker dat je kaarten onbeschadigd bij ons aankomen. Verstuur je kaarten met een Track&Trace code zodat je weet wanneer de kaarten bij ons zijn aangekomen.
Heb je nou erg kostbare kaarten die je wilt laten graden? Zorg dat je deze dan verzekerd opstuurt of persoonlijk op afspraak bij ons aflevert.
Het is te allen tijde de eigen verantwoordelijkheid van de klant dat de kaart(en) goed bij ons terecht komen. Wanneer de kaart(en) goed bij ons zijn aangekomen sturen wij hier een bevestiging van via WhatsApp. UGS is niet verantwoordelijk voor diefstal of verloren items tijdens het verzendproces.
Wanneer wij klaar zijn met het graden van de kaart(en) sturen wij deze terug met de door jou gekozen optie. De Track&Trace code verstrekken wij dan via WhatsApp. De kaarten worden door ons veilig en zorgvuldig ingepakt zodat deze niet beschadigen.
Grading Process
Subgrades